.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد:ادغام دامپزشکی با جهاد کشاورزی حرفه‌ای نیست
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، ادغام مجموعه دامپزشکی با جهاد کشاورزی را غیرحرفه ای و کاملاً بی ارتباط دانست.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل دامپزشکی و رئیس سازمان نظام پزشکی استان با اشاره به ادغام غیرحرفه ای دامپزشکی با جهاد کشاورزی گفت: این ادغام یک پاردوکس است و با توجه به بنیه قوی علمی و تشکیلاتی که دارد باید در جایگاه واقعی و مستقل قرارگیرد و مجلس هرگونه آمادگی را برای این زمینه دارد.

وی، افزود: مسئله دامپزشکی طیف از فعالیت‌هایی است که از آموزش، امنیت غذایی و فعالیت‌های اداری، کاهش تصدیگری و نظام اداری وابسته به بخش خصوصی با آن در ارتباط است.

یکی از نماینده‌های مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظام دامپزشکی به عنوان مجموعه تخصصی غیردولتی که می‌تواند کمک کند و هرچه این مجموعه موفق در کشور داشته باشیم موفق تر خواهیم شد.

یوسف نژاد افزود: فعالیت نظام دامپزشکی در کنار دیگر نظام‌های تشکیلاتی وابسته و همسو در کشور می‌تواند به دولت و مسائل حاکمیتی و نظارتی کمک کند و دیگر اهدافی که این سازمان دنبال می‌کند به این سازمان واگذار شود.

وی با بیان اینکه در موضوع دامپزشکی به عنوان حرفه وتخصصی باید به امر آموزش جدی توجه شود، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی فارغ التحصیلان با سطح آموزشی پایین که اکنون در کشور داریم نباید خروجی قابل قبولی برای آنان در این بخش متصور بود.

یوسف نژاد افزود: با توجه به حضور بیش از ۳۸ هزار عضو در سازمان نظام دامپزشکی کشور، نیازی به افزایش این شمار نیست مگر اینکه بنا به ضرورت در کشور باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.